بسم الله

امام و شهدا...

"درود بر امام امت، نايب بر حق امام زمان (عج) حضرت امام خميني كه هرچه داريم از وجود با بركت ايشان است كه اسلام و امت اسلامي را بعد از هزاروچهارصدسال دوباره زنده نمود. قدر امام را بدانيد و خالصانه پيروش باشيد، انقلاب اسلامي و جمهوري اسلامي امانت الهي هستند وظيفه همه ما پاسداري از انقلاب و دستاوردهاي آن است. صلاح دنيا و آخرت ما در پيروي از ولايت فقيه مي باشد.فعالانه در مسائل انقلاب و اجتماع شركت نماييد. حضور گسترده و آگاهانه مردم ضامن انقلاب و اصول آن است. در نماز جمعه شركت كنيد و شعائراسلام را زنده تر كنيد".


وصيت نامه شهيد مجيد پازوكي


پ.ن:

۱-هیچ وقت شهدا رو نشناختم چه رسد به امام شهدا...!

۲-بعضی حرفها وشعرها تکراریش هم قشنگه...

 بعد از ۲۲ سال:گرگها خوب بدانند که در این ایل غریب / گر پدر مرد٬تفنگ پدری هست هنوز/گرچه نیکان همگی بار سفر بر بستند/شیر مردی ٬چو علی خامنه ای حفظه الله هست هنوز/گر امام رحمت الله علیهشهدا نیست کنون در بر ما/ خلف صالح و مظلوم٬علی خامنه ای حفظه الله هست هنوز...

۳- و بازهم:

ای معتمدین قوم ! یاران امام!  /ای نیکو صفتان پشت بر پست و مقام /آن پیر اگر بازیتان را می دید /می گفت که شطرنج حرام است حرام ...

 

شادی روح امام ِشهدا رحمه الله علیهصلوات