ياد پهلويت نمازم را شكست
بسم الله الرحمن الرحیم
بانو!
نمی یابمت
اما کنار تو گریه مرسوم است
مگر می توان
پهلوی تو بود
و شکسته نبود؟
پ.ن:
گفتن ندارد/كوچه شلو غ و جاي يك سوزن ندارد/ نامرد مردم/حق علي و فاطمه خوردن ندارد/ مادر به خود گفت/شايد كسي كاري به كار زن ندارد /من از نبي ام/حتما كسي كاري به كار من ندارد /افتادن زن/درپيش چشم ديگران ديدن ندارد /برخيز مادر/زينب پناهي غير اين دامن ندارد/وقتي حسينت/درلحظه ي گودال پيراهن ندارد
مجید تال
روزهای بستر نشینی مادر... بیشتر از همیشه دلم میخواهد... آغوش گرمش را...
مادر! مرا دریاب...
+ نوشته شده در ۱۳۹۲/۰۱/۱۴ ساعت توسط سادات
|
یارب محمدعجل فرج ال محمد