بسم الله الرحمن الرحیم

 

بانو!
نمی یابمت

اما کنار تو گریه مرسوم است

مگر می توان
پهلوی تو بود
و شکسته نبود؟

 


پ.ن:

گفتن ندارد/كوچه شلو غ و جاي يك سوزن ندارد/ نامرد مردم/حق علي و فاطمه خوردن ندارد/ مادر به خود گفت/شايد كسي كاري به كار زن ندارد /من از نبي ام/حتما كسي كاري به كار من ندارد /افتادن زن/درپيش چشم ديگران ديدن ندارد /برخيز مادر/زينب پناهي غير اين دامن ندارد/وقتي حسينت/درلحظه ي گودال پيراهن ندارد

مجید تال

 

روزهای بستر نشینی مادر... بیشتر از همیشه دلم میخواهد...  آغوش گرمش را...

مادر! مرا دریاب...